PROGRAMI I TRANSPARENCËS
Bazuar në nenin 7 të ligjit nr. 119/2014 “Për të drejtën e informimit” (në vijim “LDI”). Autoriteti Publik (në vijim “AP”) duhet të publikojë Programin e Transparencës (në vijim “PT”) të miratuar nga Komisioneri për të Drejtën e Informimit dhe Mbrojtjen e të Dhënave Personale (në vijim “Komisioneri”). AP duhet të publikoj informacion sipas veprimtarisë së tij funksionale si dhe të rishikoj e përditësoj PT në çdo rast të ndryshimit të aktivitetit institucional, kuadrit ligjor rregullator apo çdo elementi tjetër që ka lidhje me transaprencën proaktive.
Në PT janë të specifikuara kategoritë e informacionit të detyrueshëm për t’u bërë publik. Informacioni publik pa kërkesë duhet të jetë: i plotë, i saktë, i përditësuar, i thjeshtë në konsultim, i kuptueshëm, lehtësisht i aksesueshëm dhe i pajtueshëm me dokumentet orgjinale në posedim të A.P. Gjithashtu, përpara publikimit të informacionit AP duhet të vlerësojë nëse ka ndonje kufizim ligjor për publikim.
Aktet që përmbajnë rregulla, norma apo kufizime të të drejtave dhe lirive themelore të individit, si dhe me efekt të drejtpërdrejtë për ta, bëhen publike me anë të afishimit apo postimit në faqen zyrtare të internetit, brenda 48 orëve prej miratimit të aktit nga AP.
Në programin e transparencës janë të specifikuara kategoritë e informacionit të detyrueshëm për t’u bërë publik, mënyra e publikimit, si dhe parashikimet ligjore prej të cilave lind detyrimi për publikim. Në publikimin e informacionit, AP duhet të mbajnë parasysh interesin e publikut si dhe të mundësojnë aksesimin lehtësisht në informacion publik.
Rreth Autoritetit
- Struktura organizative/Organigrama
- Struktura e pagave
- Funksionet, detyrat dhe CV e AP
- Procedura që ndjekin funksionarët e lartë të AP për të marrë vendime
- Procedurat dhe mekanizmat për të bërë kërkesë dhe ankesë që lidhen me veprimet ose mosveprimet e AP ( Përfshirë adresën postare/elektronike për depozitimin e kërkesave dhe ankesave – Afatet dhe mënyrën e kthimit të përgjigjeve) – Për ankesa në lidhje me veprimet ose mosveprimet e KMSHC-së ju mund të shkruani në adresën elektronike: info@localhost/kmshc
Kuadri Ligjor Rregullator
- Legjislacioni ndërkombëtar (nuk ka)
- Legjislacion kombëtar
- Akte nënligjore
- Rregullore
- Kodi i sjelljes
- Aktet që përmbajnë rregulla, norma apo kufizime të të drejtave dhe lirive themelore të individit (nuk ka)
- Strategji (nuk ka)
- Raport vjetor
- Manuale/dokument politikash, që ka lidhje me funksionet e AP dhe që prek publikun (nuk ka)
E drejta për t’u informuar dhe për t’u ankuar
- Koordinatori: Sara Lleshi
- E-mail: sara.lleshi@kmshc.al
- Tel: 04 22 68141
- Rruga: “Abdi Toptani”, ish-hotel “Drini”, Tiranë
- Orari: E Hënë – E Enjte 08:00 – 16:30 E Premte 08:00 – 14:00
- Format kërkese
- Format ankese
Shpjeguese (Hapat që duhen të ndiqen për të bërë një kërkesë për informim)
Mekanizmat kontrollues dhe monitorues që veprojne mbi AP
- Rezolutë e Kuvendit të Shqipërisë
- Planet strategjike të punës
- Raporte monitorimi/auditimi (nuk ka)
- Dokumente të tjera që përmbajnë tregues të performancës së AP (KLSH)
Informacion mbi buxhetin dhe të dhenat financiare të AP
- Buxheti, plani i shpenzimeve për vitin financiar në vijim dhe vitet e kaluara
- Raport vjetor për zbatimin e buxhetit dhe anekset
- Donacione, sponsorizime: KMSHC nuk ka të tilla
- Dokumente që tregojnë gjendjen e shlyerjes së detyrimeve nga subjektet e licencuara: KMSHC nuk ka të tilla
Informacion për procedurat e Prokurimit/Procedurat Konkurruese të Koncesionit/Partneritetit publik Privat
- Lista e kontratave të lidhura (përfshirë shumën e kontraktuar, palët kontraktuese dhe përshkrimin e shërbimeve)
- Regjistri i parashikimeve të prokurimit publik
- Regjistri i realizimeve të prokurimit publik
- Informacion mbi zbatimin dhe monitorimin e kontratave, si dhe udhëzues e politika të ndryshme (nuk ka)
Shërbimet që ofrohen nga AP
Lista e Shërbimeve* që ofron AP, përfshirë
- Tarifat përkatëse (nëse ka)
- Formular aplikimi
- Afati kohor
- Procedurë ankimimi
- Standardet për cilësinë e shërbimit
Shënim: Komisioneri nuk ofron shërbime me tarifë por nxjerr vendime të cilat janë të publikuara në faqen zyrtare të institucionit
Procedurat/mekanizmat për të dhënë mendime lidhur me procesin e hartimit të akteve ligjore/nënligjore, politikave publike apo në lidhje me ushtrimin e funksioneve të AP
- Njoftimi dhe konsultimi publik (Linku)
- Komente/Rekomandime/Opinione të palëve të interesuara/grupe interesi
- Shqyrtimi i komenteve dhe rekomandimeve
- Raportet vjetore për transparencën në procesin e vendimmarrjes
- Procedura/mekanizma për të dhënë mendime lidhur me hartimin e politikave publike apo ushtrimin e funksioneve të AP
- Emër mbiemër të koordinatorit për konsultimin publik, adresë postare/elektronike
Shënim: Komisioneri për Mbikëqyrjen e Shërbimit civil nuk harton akte ligjore dhe nënligjore por mbështet Departamentin e Administratës Publike, i cili është institucioni i ngarkuar me ligj për të ndjekur politikat e shërbimit civil.
Sistemi i mbajtjes së dokumentacionit, llojet dhe format e dokumenteve
Regjistri i kerkesave dhe pergjigjeve
- Regjistri i Kërkesave dhe përgjigjeve i përditësuar (sipas Modelit të Regjistrit të miratuar nga Komisioneri) (2015-2020 & 2021-ne vazhdim)
Ndihma shoqerore/subvencione te dhena nga AP
- Ndihma shoqërore/subvencioneve të dhëna nga AP – KMSHC nuk ka ndihma dhe subvencione
- Kategoritë dhe format e ndihmës shoqërore/subvencioneve (nuk ka)
- Procedura për të përfituar ndihmën shoqërore/subvencionet dhe dokumentacioni përkatës për aplikim (nuk ka)
- Procedura e ankimimit (nuk ka)
- Kërkesat dhe përgjigjet (të linkuara për AP që nuk kanë instaluar portalin Pyet Shtetin/Portali Pyet Shtetin i përditësuar me kërkesat dhe përgjigjet (nuk ka)
Informacione/dokumente që kerkohen me shpesh dhe ato që gjykohen të dobishme publikim nga AP
- Njoftime të ndryshme
- Njoftime për procedurat e rekrutimit/pranimit në shërbim civil
- Raporte
- Publikime
- Statistika (Statistikat janë pjesë e raportit vjetor)
- Projekte
- Bashkëpunime etj.